Zwroty i reklamacje
Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podawania
przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od daty otrzymania
zamówionego towaru.
Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych licząc od dnia, w którym poinformował sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
Towar należy zwrócić na adres: Usługi Handlowo-Krawieckie Patrycja Liput, sklep Besko ul
Podkarpacka 3, 38-524 Besko.
Towar zwracany powinien być w stanie nienaruszonym, bez śladów użytkowania, nie może posiadać
na sobie zapachów ( perfum, detergentów, tytoniu, zapachów gastronomicznych) z wszystkimi
metkami oraz dowodem zakupu.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Nadawca zwrotu. Paczki wysyłane na koszt adresata, za
pobraniem lub do paczkomatu nie będą przyjmowane.
Po uwzględnieniu zwrotu przez Sprzedawcę nastąpi zwrot środków za zamówienie pomniejszony o
koszty wysyłki, nie później niż w terminie 7 dni od daty uwzględnienia zwrotu.
W przypadku zwrotu towaru, który nosi ślady użytkowania, zamówienie zostanie odesłane do
nadawcy a zwrot środków nie zostanie uwzględniony.
Zamówienia opłacone przez płatności internetowe zwracane są na konto z którego zamówienie
zostało opłacone.
W przypadku zwrotu towaru niezgodnego ze złożonym zamówieniem, prosimy o kontakt z nami
poprzez adres email: zoykafashion@gmail.com lub telefonicznie + 48 506 834 078 lub poprzez
wysłanie wiadomości prywatnej poprzez nasze media społecznościowe.
Po uzyskaniu informacji o niezgodności towaru z zamówieniem, zlecimy na nasz koszt odbiór paczki
od klienta.
W przypadku wymiany towaru na inny rozmiar/ produkt prosimy o kontakt. W przypadku wymiany
stosujemy zasady dotyczące zwrotu.
Usługa szybkie zwroty:
– zaloguj się do aplikacji In Post na swoim telefonie lub wejdź na stronę www.szybkiezwroty.pl
– wejdź w zakładkę zwroty
– z rozwijalnej listy wybierz nasz sklep ;ZOYKA FASHION
– uzupełnij wymagane dane
– wygeneruj kod
– zapakuj zamówienie dokładnie i starannie, najlepiej w naszym opakowaniu
– umieść paczkę z zamówieniem w paczkomacie InPost